7/22/2011

Day 4 - hea @ Capella, Santosa

Welcome to our Villa 12, 歡迎參觀



Villa 分客廳、睡房同浴室...



~ LIVING ROOM ~


有書枱同一張細細嘅飯枱



見到張 day bed 就覺得好 hea 


Sun deck 望到海景同翠綠景緻 




~ BEDROOM ~


Bedside table 個 control penal 控制全屋窗簾電器




睡房對出就係細細嘅 private pool 啦 


Well, 我個人比較 artistic, 鍾意呢啲全家幅 




~ BATHROOM ~

His




and Hers


Amenities 齊齊整整


有一號 



又有二號


室外都有二號




同埋三號, 各式隨式, 悉隨專便 






~ PUBLIC AREA ~

參觀完 Villa, 再參觀三個 public pools 啦, 好似梯田咁... 最高果層有孔雀 , 昅緊對痴纏男女   [註: 該對痴纏男女絕非小 yam 父母, 切記切記! ]


第二層個 pool privacy 高啲, 我同女兒喺度玩嘅時候冇其他住客, 正!


最低層個 pool 係長型嘅, 更少人到, 我哋成日包場 


~ AURIGA SPA ~

我同 HB 輪流照顧女兒, take turns 做 spa 


Pre-treatment 先 sauna, 之後先冰 (收緊作用) 後火 (其實只係暖石櫈)



  Treatment time (HB 做 massage, 我做 facial)... relaxing moment  

Post-treatment 先喺 detox 櫈 hea 15 分鐘


跟住喺 hydra-pool 度浸... enjoyable experience indeed, love this spa 




~ BREAKFAST ~

呢度嘅早餐好有 heart, 唔錯呀... 嚟個 eye opener 先 , 啲玻璃樽好靚 


Capella cereals and rice crispies, 包裝好可愛


Capella yoghurt 同七彩益力多


Fruit compote section 正, 至愛 cherry, apricot 同 honey hazelnuts 


Exotic fruits 新鮮


另外有 egg section, 啲 omelette 整得好 fluffy 

即煮嘅重有 pancakes, French toasts 同 waffles... 熱辣辣、香噴噴




窩心點: 當我同女兒包場嬉水中, 有員工送上兩支冰鎮 homemade 雪條 


是日相當愉快 





























3 comments:

  1. 該對痴纏男女絕非小 yam 父母, 切記切記! OK! Trust You!
    [版主回覆07/22/2011 23:31:00]多謝你嘅信任, 有人冚蓋話我此地無銀呀, 激死 

    ReplyDelete
  2. 見到你做SPA..我又想做呀... 好掛住Banyan Tree...
    [版主回覆07/23/2011 10:51:00]我都記得你個 Banyan Tree spa 呀!   

    ReplyDelete
  3. 你張全家福影得唔錯喎~
    [版主回覆07/28/2011 22:12:00]比妮真識貨 

    ReplyDelete