7/22/2011

Day 2 - Universal Studio

Universal Studio Singapore 係一個比較細嘅 theme park, 我鍾意呀因為只要 spent half day 就可以行哂同玩哂七大主題區域 ; 加上我哋一早買定 express pass, 往往可以如入無人境地, 路路順暢 








入口前有間大糖果店, 好鍾意呢幾棵掛滿糖果嘅願望樹, 比人一種好開心嘅感覺 









先到科幻城市, 一嚟就嚟個最啃嘅 roller coaster






陪女兒玩過一次之後, 我唔得啦  

佢自己再不斷玩多十次八次 





古埃及建築宏偉, 不過遊戲就唔啱玩, 女兒玩過一次 mummies 就怕怕, 唔encore 









水世界嘅 water show 都幾 entertaining, 坐位分 wet zone, splash zone 同 dry zone, 女兒當然揀 wet zone (相中間揮手中), 睇吓離我哋 dry zone 幾遠 






Shrek 同 Fiona 拍拖行孖咇呀  



[順帶一提, 佢哋個 4D show 都唔錯呀 ]



喺史力加地頭嘅 gift shop 入邊有個室內摩天輪 






呢位哥哥仔好可愛 






到荒失失園區啦, 搭火車影影影  我鍾意獅子個髮型, cool 爆!






女兒鍾意可愛小企鵝






斑馬好 hea...






點知轉頭比食人花... 






荒失失騎木馬






女兒重喺 Jurassic 玩埋 rock climbing 添, 邊有咁多力呀? 






連呢個冇咁啃嘅 roller coaster 都玩七次, 死未?






樂園細細但虛脫! 








1 comment:

  1. roller coaster 都玩七次 <-- 你囡囡好勁呀~ 我好鐘意個荒失失木馬呀,好可愛呢~
    [版主回覆07/28/2011 22:14:00]我好鐘意個荒失失木馬呀>> 我都係, five! 

    ReplyDelete