1/19/2014

Miele 米芝蓮星級美饌系列 - 新春名菜烹飪班

又到新春烹飪班, 今年 Miele 請咗兩星食肆 
名人坊 掌門人鄭錦富師傅教授簡易嘅賀年菜

鄭師傅自立門戶之前當林伯家廚多年
哈哈! 即係我哋呢堂做嘅菜係豪門菜啦 :D

是日做嘅三款 >>> 即晚加餸同第二日早餐

先做八寶鴿
主要係去骨、調味、釀、蒸同焗
啲 stuffings 好好味呢

到蘿蔔糕...
特色係蘿蔔成份佔九成
甜!
另外原來老人家怕蝦米"啷"牙, 師傅細心地先將蝦米 blend 碎

上素釀黃金雞翼
師傅有教授點樣令雞翼冇咁易穿...
我求其, 穿咗一隻 (blush!)

即場試食, yummy! :D

師傅好親切, 說話生動有趣
三個小時嘅 cooking class 好快過 
Miele 如常窩心地送上豐衣足食利事封

至開心係重有本 steam oven cookbook
對我為家中 steam oven 增值 (我成日都想!) 非常有用
有近 200 個 recipes >>>
希望不久將來會出個 steam oven 交功課 post 啦! 


預祝大家一個豐足嘅馬年!



15 comments:

  1. 樣樣都好好味,流口水呢!
    你幾時交功課?
    Heehee !

    ReplyDelete
  2. 咁多雞翼好壯觀 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 全盆龍蝦重壯觀呀! 極懷念兩年前嘅新春 cooking class 呀! :(
      你睇吓...
      http://yamyam449.blogspot.hk/2012/01/miele.html

      Delete
    2. 唯有期待佢下年ge cooking class~

      Delete
  3. Replies
    1. 邊班先? 呢班 pigeon 起骨要加廿蚊交雞販代勞呀 :D

      Delete
  4. 我要拮大髀,點解要撞期 crying~~~ 好正呀!我唔理,你要交功課!我要學呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你應該同師傅好夾, 上堂時好多揭後語...

      Delete
  5. 偷偷地話你知,本書我有咗2年,但未睇過~~~ hahaha 懶蛇

    ReplyDelete
    Replies
    1. 蛇夠創意, 我只做 copy cat 嘛 :P

      Delete
  6. 禾巧想學8寶鴨丫, 開班果時有矛好似補習社既"camera class" xdddddddd

    ReplyDelete
  7. 好想食八寶鴨,我個日二點幾先落堂

    見到你本 cookbook 我雙眼發青光!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 本 cook book 幾外國人口味的 (e.g. 唐人街中菜), 跟佢 recipe 係想掌握佢嘅 cooking method 多啲 :)

      Delete