1/12/2014

台式醉雞卷

台式醉雞卷係我其中一樣極喜愛嘅台灣菜式
第一次接觸於早年喺圓山 club 享用, 酒香味美, 一試難忘
前幾日喺台灣 LC facebook 見到個食譜, 竟然唔難做

有興趣嘅可試試 ...
http://lecreusettaiwan.blogspot.tw/2014/01/blog-post.html

檢討環節
1. 酒香不夠, 可能因只浸了1.5 天嘅緣故
2. 咸味不足, 我下鹽真的太保守了...

會繼續努力, 因太愛呢道菜呢!

12 comments:

  1. 我好愛醉xx 醉xx , 台北醉的小品好好食...... 但我唔飲得酒 ><

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好憎矛emotion icons arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! (火!!!!)

      Delete
    2. 以前我有帶醉的小品返香港呢, 禾哋又 5 了 :D (冇 emoji 確係火!!!)

      Delete
    3. 點解入唔到 feon 個 blog 既?

      Delete
  2. 好好味架? 禾巧LIKE醉雞, 但未自己整過丫

    ReplyDelete
    Replies
    1. 圓山 club 嗰個非常回味, 會忍唔住啪完一件又一件搞到微醉 tim!
      禾呢個就差好遠, 要再努力... 仙你又試試吖!

      Delete
  3. 禾巧LIKE醉雞 too
    自己整都唔太難
    下次試你lee個先

    ReplyDelete
  4. 呢個好正,雞脾你起晒骨先?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 要呀, 不過我用 S-pure 冇骨雞上肶, very easy!

      Delete