2/05/2014

意頭意頭

一如往年, 新年又喺台北過
今次光顧嘅幾間食肆所點嘅菜式我都夾硬講成係意頭菜
哈哈, 做呢行嘅多少都有啲八卦嘅 :P

加官進爵 @ Royal Copenhagen cafe
愛 C 佢個皇冠 waffle, 外形已經加哂分
能做到夠熱、外脆內軟又不太 heavy >>> ♡♡

另一大加分位係全程用上 RC 餐具, 滿足虛榮 :D (自己買好貴呢!)

一室簡約北歐風嘅 cafe, 地點好就腳 (復興 Sogo 4樓)
定必翻兜!


青春常駐 @ 無老鍋
蛇的好介紹, 湯底好滋味
尤其係人蔘白湯, 隨鍋附上嘅腐皮索盡湯汁美味
>>> 追加!!!

發 $ 寒嘅在下當然要點金元寶啦 $$$$


哈哈哈哈 & 龍馬精神 @ 大鼎活蝦
好味道, 椒鹽龍蝦好夠鑊氣, 比胡椒蝦更出色


暢旺新年 @ 醐同
信義區都開咗胡同啦 >>> 近 Le Meridien, 方便!
牛舌粒至好味 :P


酒店我哋本來喺香港買咗個 junior suite package
但託婆婆鴻福, 我哋被 upgraded 去 executive suite XDDD
 (都係識人好過識字咁啦 >v<)


同場加映, CX 個 lounge 竟然有 old school 嘅發達糖供應
咁我咪同小 yam 那些年一番囉 :D


年初五 9-11am 係吉時, 開工大吉
當日撞到亞叔請食早餐、細佬請食車仔麵 lunch
重有 buddy 請飲 Laduree tea...
果真好兆頭呢 XDDD
.
.
.
.
.
八卦人上



20 comments:

  1. 哈~~~~~好8~~但好正呀~~~~
    我今日先開市呀~~

    ReplyDelete
  2. hi what s the hotel you stayed, is it Le Meridien Taipei?

    ReplyDelete
  3. 參見女皇👑 咁呢我都識得Yam女皇,咁我下次係咪斱有得upgrade咁呢?!呵呵呵!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下次記得撻我個朶囉喎 >>> 後果自負 XPPPP

      Delete
  4. 信義區胡同我上次都有去,我老友直樹拇指呢!見到隔離叫,流嗮囗水,我地跟住叫,胡同飯好好味嘅呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀係呀, 啲飯真係得!

      Delete
    2. Oh! 發達糖唔知係咩黎嘅呢可!(把聲高8度)

      Delete
    3. 衰bee,咪扮細 !(指!) wakaka!

      Delete
    4. 哼! 咪扮嘢!!! (把聲高 16 度)

      Delete
  5. 加官進爵+青春常駐>>> 我來鳥~~~ 祝yamyam 開工大吉!年頭行運行到年尾! 八卦人士 上~(^^)

    ReplyDelete
  6. 太好啦
    又有食神貼士
    下次去試
    祝yamyam長買長有 (你明啦, wakakakaka)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 邊係食神呢? 只係為為食食, 網上揾食啫 :D
      我反祝你越買越有, 你都明㗎啦 XDDD

      Delete
  7. wa wa wa, 皇冠waffle 巧勁勁得意呀!!!

    雖然遲左少少, 禾都祝yam yam你同家人身體健康, 馬年行大運.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔遲唔遲, 我都祝仙仙及家人及家貓健健康康, 開開心心, 萬事如意, 越敗越有 :D

      Delete
  8. Yam 你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富資訊的生活分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結豐富不同的好玩好食資訊!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    ReplyDelete