4/23/2014

暫別 滿福樓

時間過得真快, 呢句好老土, but it's so true
自己數數都嚇一嚇
原來唔經唔覺已幫襯咗滿福樓差不多廿年 ><"
有段時間喺度開餐重密過返屋企開飯, 名符其實係我家飯堂

重記得當年第一次踏足, 印象最最最深刻嘅
係佢足有兩三層樓高嘅樓底, 氣派不凡

另外就係佢整套餐具, 以敦煌作主題, 沿用至今

Bone China custom-made by Narumi !!!

由 4/28 起, 飯堂要暫時關門裝修半年之久呢!
臨別之際, 酒樓推出集合多年來受歡迎嘅菜式作套餐
熟客們作最後衝刺 :D

义燒係呢度嘅名物, 好多飲食雜誌都有介紹過
以前食到 overdose 搞到好耐冇點
鹵水豬腳仔 (餐牌上沒有的) 乃係我家飛佛, 小 yam 尤其喜愛
我哋就點呢兩度作前菜


小 yam 唔吼套餐, 投 "小 yam 飯" 懷抱
其實係另一個不在 menu 之列以小 yam 命名嘅瑤柱排骨煲仔飯 :D
滋味!

我同 hubby 點
華麗滿福至尊套餐
個名浮誇咗啲喎 XDDD

紅燒脆皮乳鴿

黑松菌醬雜菌爆鮮鮑片桂花蚌

潮式龍蝦絲苗湯
是日至美味, 充滿龍蝦甜味, 想多來幾碗 :D

至尊焗釀蟹蓋

 翡翠生煎老虎斑件

蝦籽蠔皇撈粗麵
+ 足料 XO 醬

香蜜蛋散、炸麻圓、迷你楊枝甘露


依依不捨, 好好珍惜呢一餐
員工邀請拍照留念, 半年後再見!


預告
我厚住面皮做咗件事, 下一篇開估 XDDD







9 comments:

  1. 正想問係咪即係Dynasty, menu開估了,yummy!
    做左咩嘢,快啲開估😏!

    ReplyDelete
  2. 禾估到喇!你係咪問人攞左套餐具呢~!^^

    ReplyDelete
  3. 你係咪問人攞左套餐具呢? >>>>wakakakakaka!!

    ReplyDelete
  4. 敦煌仙女, 都話你最錫禾架啦~~

    ReplyDelete