4/08/2014

奶白魚湯

對於點樣可以煑到奶白魚湯, 一直毫無頭緒???
 失敗過好幾次, 直至最近網上學習
終於明白邊度出錯了!

魚湯可朔性好高
配菜肉海鮮、煮粥粉麵飯 etc etc etc

今晚嘅湯菜: 浸勝瓜、杞子、黑木耳

蟹火鍋 + 烏冬 = 滋味 

分享我嘅做法
材料方面, City Super 有白身魚骨下欄賣
有信心佢啲魚靚啲新鮮啲 :D
要洗浄、去血塊、抹乾備用
用薑起鍋後煎魚

加原粒白胡椒

炒到啲魚唏吧爛 (咁樣出味啲卦)

好, 呢個就係我之前錯嘅 step >>>
原來要 keep 住鍋魚好熱, 同一時間撞"滾"水去煲
大滾 15 分鐘, 再中至細火煲多 20 分鐘
隔渣之後就係全天然魚湯底啦
何必用濃湯寶呢? XPPP
(註: 個人抗拒用煲湯袋, 寧願煲好後隔渣 ~) 

簡單、健康、美味
小 yam 好俾面的 :D
假如你同我之前一樣尚未成功嘅話, 可以一試



7 comments:

  1. 第二樣我就話唔識,不過我屋企人成日煲魚湯,所以我細細個就識煲,無難度啊!(又自吹自擂)
    個幾粒胡椒用隻靚碟盛著,升價十倍呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. keke, 隻碗仔剛剛到, 點都攞嚟拍拍照 :D

      Delete
  2. 我做的最多的是魚湯浸豆苗 !!
    隻碟又引我 @@"

    ReplyDelete
  3. D湯用唔晒可唔可以放雪櫃第日再用? 定要放冰格?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我會放冰格, 撗掂翻熱好 easy ~~

      Delete