12/08/2013

CIAK @ Landmark + Michelin 2014 新餐廳

星期日姐姐放假, 是日午餐翻兜外賣 CIAK 返屋企...


CIAK 新開張冇耐, 位於置地之前 360 位置
有 Bombana (of 8 1/2) 當顧問, 當然要朝聖捧場啦 
分餐廳同 food court ~
餐廳已 fully booked 至一月, 所以第一次試食就喺 food court 進行
雖然只係 food court, 但裝修一絲不苟

提供意大利食品, food court 選擇有限
有 soup/ salad/ pasta/ pizza/ bread & bakery 每項一至幾款供應

我至♡ panna cotta 同 pasta
panna cotta 賣相精美, 又滑溜... bravo!!!

哈哈, 相反 pasta 賣相欠奉
但呢份 vegetarian cannelloni 極美味, 地道嘅材料, yum!
賣 $60... 連 Canteen 嘅鰻魚飯都索價 $108 嘅今天>>>
呢份 pasta 簡直係超值!

hubby 喜愛 pizza

salad 材料好新鮮

再加多啲肥 C 人


加映: Michelin 2014
我啲 iPhone stock photos 中有兩間咪豬連仲未 post
順手清 album 先 :D

最佳新餐廳: Catalunya
主打西班牙小食 tapas
至愛佢個 bikini (芝腿治烘底富貴版 :P)

最佳新餐廳: 樂壽司
佢個 deluxe sushi set 都唔錯


重有兩間 non-咪豬連...

鮨佐瀨
係我哋近期喜愛嘅壽司店 :)




謙記
當然係為咗個 LC 啦
另外水晶义燒包打邊邊好玩又好味 XDDD


10 comments:

  1. 一路睇, 個肚一邊打鼓!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都一路寫, 一路驚卜友們會覺得我好吃懶做 :P

      Delete
    2. 放心啦, 絕對唔會, PO多D :)

      Delete
  2. 巧耐無去過謙記,掛自佢地嘅甜品!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 甜品好味? miss 咗添... 囧

      Delete
    2. 禾係CHEAP仙, 禾只係食過佢送既甜品咋, mango law mi chi !! Yummy !!

      Delete
  3. 唉...做物要咁...禾做物要lunchtime之前行黎呢到....餓到呢...

    ReplyDelete
  4. 連 Canteen 嘅鰻魚飯都索價 $108 嘅今天>>>我早幾日去食, 覺得普通 :(
    等我下次去呢間試試

    ReplyDelete
    Replies
    1. try this one, 你成日 lunch 都周圍試㗎啦!

      Delete