11/17/2013

down to earth

好, 寫埋兩間較傳統冇咁多搞作但又好味嘅餐廳先, 咁今個日本之旅嘅美食篇就完滿嘞...

Chez Inno

原本係想翻兜我哋以前非常喜愛嘅 Hotel de Mikuni...
http://yamyam449.blogspot.hk/2010/09/hotel-de-mikuni.html
但聽講已跌 watt... 咁惟有揾 replacement 啦

開餐...
我就即管譯呢個頭盆為龍蝦雜菜千層啦
用色大膽繽紛, 海鮮、時菜同醬汁都甜美

Fish course 有我嘅帶子同 hubby 嘅 sole

我倆 main course 都揀呢度有名嘅羊, 果然做得好出色

 Dessert 又係任揀, 個 apple tart 上加 creme brûlée 特別又美味

Cappuccino 有 extra foam, 超幸福 ♡
另外呢幅見到 Chez Inno 對餐具好有要求... 我只見全部都係歐洲名牌呢!



壽司家 一柳
至於壽司, 今次試東京 #10...
一貫的好, 唔特別詳述啦, 下次又試第二間先 :P



6 comments: