11/08/2013

身教


pinterest picture



印象中好少提及教女, 因自覺不是一個稱職的媽媽, 小 yam 品格依然有好大嘅進步空間; 但最近發生咗一件令我感到安慰嘅事...

是咁的, 小 yam 爸一直以投資養家, 有少少心得, 經佢指點下好友 B 畧有不錯嘅斬獲; B 又經常到深圳消費, 就買咗隻超 A Rolex (如圖) 比小 yam 作玩具。在錶方面, 小 yam 爸有不錯嘅收藏, 小 yam 自細耳濡目染下對錶產生興趣, 見到隻 Rolex 仿真度極高, 第一反應係戴返學校比同學仔睇...

再把玩多一陣 (我哋一路冇表態, 佢有足夠時間諗清楚), 小 yam 改變主意 : 都係唔好啦, 冇意思嘅!

感恩, 私底下我同 hubby 講, 我就係鍾意小 yam 呢個情操, 由細到大冇特別教佢呢方面, 只常常強調: 我寧願冇得用, 或者用低一點而又負擔得起嘅檔次, 都唔要用冒牌貨... 尊重知識產權, 係對自己對人嘅基本尊重!

在我嚟講, 係人用貨, 唔係貨用人; 要靠 "冒牌第三物" 嚟被認受 >>> 可悲!




10 comments:

  1. 讚好,身教真是好重要和有用呀!你們加油

    ReplyDelete
  2. totally agree !!
    冇得用其實真係冇問題
    介意別人看低自己而用冒牌貨,其實看低自己的是自己本身
    不過最恐怖的,是那些用假貨,但就當真貨比全世界睇,可惜又唔連戲,真係以為我地係lulu ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你覺得恐怖過唔到自己, 做嘅人覺得只要暪天過海就理所當然; 只可說道不同不相為謀....

      Delete
  3. totally agree !! x2
    啱聽

    ReplyDelete
  4. Totally agree x 3

    老實講,我都唔明點解用冒牌貨,如果財政容許唔到咪唔買囉,唔用又唔會死既!如果因為無名牌而被朋友睇唔起, 果些已經唔係朋友啦!!!

    ReplyDelete
  5. 拍拍手 to 小YAM, 真係好好家教呀 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 妳誤會啦, 小 yam 曳嘢多過乖嘢好多呀!

      Delete