12/27/2012

8 1/2 Otto e Mezzo BOMBANA 之趕搭尾班車 :P

今日一行四人於 82 開餐, 白松露季節至 12 月尾, 剛剛好

老闆 Bombana 不斷刨刨刨.... How generous






頭盤我哋揀咗 Lobster and Octopus Salad


hubby 就揀温泉蛋
(張相是友人映的, 造型確誘人)


到主腳 white truffle 啦....
我哋有人配 risotto, 有人配 pasta, 我選後者
見 Bombana 冇手軟咁刨比我哋, 真高興



大滿足


主菜係牛、魚定雞已經不再重要了
但小 yam 話 beef cheek 好味




Dessert 係我哋期待嘅 souffle... 檸檬味
配蜜糖雪糕同 red fruit
實在愛 C 了!





一月開始, 輪到黑松露上場啦...

1 comment: