9/06/2014

後甜 ~ 大阪吃不停

八月尾, 終於舉家大阪遊
去日本不嬲都好渴望, 但從未如此渴望過
之前真係太勞累了...
自 311 後小 yam 第一次出關
呢個 trip 佢亦好期待呢

踏進百貨公司嘅 food court 
見mon cher 選擇比香港多出逾倍
呢個果凍好合眼緣 ♡

大阪大小通吃


晚餐之中, Kahala (Michelin **) 令我哋最 impressed
餐廳只有 8 個座位, 訂位請早 (3 個月前)
至愛松露 soba, 絶對係食過嘅 soba 之中 No. 1
香、滋味、奢華

時令拼盤係 Kahala 嘅 signature dish
款款都好味, 真的!
留意盛載魷魚刺身嘅半個青檸皮
另外條 chain 環環相扣, 原塊薯仔雕成的

呢個魚翅 dish 燴過再煎
美味非筆墨所能形容
[I would say 驚為天人!!!]

煎芝士係另一個 favorite course
睇下原材料幾令

簡簡單單一件和牛 teppanyaki, 其實係由5薄片疊成的!

Kahala 注重食材及味道配搭, 太多美味, 不盡録了 :D

@馳走三味河野
上次喺 Osaka 連去兩晚, 美味的
雖然 tabelog 得分唔高, 但情意結地點都要去!
掛住佢個足料蟹蓋呢 ~

@ 弧柳
同馳走剛相反, 呢間 tabelog 得分蠻高
但我哋又覺得 so so 喎 ~~
佢個和牛例外, 掂到不得了

momo 係另一個例外 :D


@ 網元
雜誌話佢同蟹道樂同一集團
但質素較高 >>> 此言非虛!


喺大阪, 想搬好多零食返屋企 :D

ECHIRE 呢個法國高質牛油品牌
喺日本只有大阪同東京兩間專門店
佢嘅 cookies 請用心品嘗 :P

每次見到 cannele 我哋都會買 / 點
對我倆嚟講有段那些年嘅往事
每每一路食一路會心微笑 ♡ 

6 comments:

  1. 雖然我已食早餐,不過你既美食令我流晒口水 >__<

    ReplyDelete
  2. MonCher個橙盒有D過份喎......XDDD

    ReplyDelete
  3. 咁多美食介紹,我又要mark低先 heehee !!

    ReplyDelete