10/30/2013

みかわ是山居 - 東京 #1 天婦羅

睇電視翠如 BB 介紹, 又見 tabelog 評分有 4.29 >>> 即訂
http://tabelog.com/tokyo/A1313/A131303/13090866/
地方不好找, 但有偉大 google 幫手導航, 矛問題啦!

師傅係藝術家, 餐廳內嘅一大 centrepiece 高高掛, 就係根據佢至愛戴嘅牛仔帽做成的...  




Menu 出自師傅手筆印制, 隨我哋點嘅 omakase 奉上 <3
打 X 嗰啲代表非時令/ 沒有供應

總係有勤快嘅助手


開餐啦...
蝦炸至一定熱度但並不熟透, 以保持鮮甜, 另外蝦頭好豐富

所用嘅麻油好香好高質, 配上新鮮食材, perfect!

頭先講過我哋點 omakase, 同 sedo 相差 ¥ 5,000
呢個差價 = 
1 件 uni...   :P

... + 一整枝當造松茸 >>> 勁滿足!!!!!
係食過嘅松茸之中最豐盈味美的


拇指咁大粒嘅紅豆作甜點


It was my lucky day, 咪講過師傅係藝術家嘅, 咁當然有藝術家脾氣
佢全程好 cool 㗎, 但竟然喺我哋差唔多埋單嘅時候...
唔聲唔聲攞走我張 menu 畫起畫上嚟 (Applause!!!)

好利害呀!
呢餐只有我有幸得到, 要好好珍藏 :D



下期分享: 亞洲 #1  >>> stay tuned!



4 comments: